Home » Güvenlik ve Yazılımları » “Facebook’da Video izleyemiyorum” Diyenler bilgisayarınızda virüs var

Facebook’da video izlleyemediği için Adobe Flash Player’ın son sürümünü indirmeye çalışan arkadaşlar var. Birçok kişi şikayetçi. Facebook videolarını sizde izleyemiyor musunuz?

Peki Facebook videoları tekrar izlemek için ne yapmalısınız? En garanti çözüm bilgisayarınıza format atmaktır. Bilgisayara format atıp buradan Adobe Flash player’ın son sürümünü tekrar indirmek. Ama ben o kadar dosyaya kıyamam vs. diyorsanız önce sistem bilgisi geri yüklemenizi tavsiye ederim. Sonra tekrar son sürümü yüklemenizi. Eğer olmazsa:

Malware, solucan temizliyicilerini denemek. Eğer virüs benim bilgisayarımda olsa dener size söylerdim ama yok.Format atıp sorunu çözen arkadaşlar var. Flash player indirmeye gelen bir ziyaretçimiz:

arkadaş dogru diyor pc vurus varsa acmıyor bnimde acmıyordu format attım ondan sonra fecebook takileri videoları filan acdı

Facebook videolarını tekrar izleyebilmek sizin için ne kadar önemli bimiyorum ama temizlik araçlarını deneyebilirsiniz:

Not: Çözümler doğru mu sorun doğru mu bilmiyorum. Çünkü kesin bir şey bulamadım. Yoğun ilgiden dolayı burada paylaştım. Eğer sorunu bilen varsa lütfen paylaşsın.

74 thoughts on ““Facebook’da Video izleyemiyorum” Diyenler bilgisayarınızda virüs var

  1. elmas dedi ki:

    bendede aynı sorun vardı facede videoları izleyemiyordum sonra burdaki bi kaç arkadaşın tavsiyesine uyarak adobe flash player in son sürümünü yükledim bunuda google dan arayarak yaptım sorunum hemen çözüldü sizinde aynını yapmanızı tavsiye ederim.

  2. devran dedi ki:

    abicim ben yeni format attım ve hemen cs 1.5 yükledim virüs nasıl olucak kii

  3. coşkun can dedi ki:

    abi bn flash player 10 u yüklüom yine calıstırmıo

  4. fatih dedi ki:

    bilgisayarımdan ses çıkmıo

  5. onur dedi ki:

    arkadaslar bu arada mozilla yı ve flash playerı pc den komple kaldırdım ve en bastan son sürümlerini kurdum suan cok rahat facebook videolarını izleyebiliyorum ve bunları kaldırıp kurmak 5 dk nızı bile almıyor

  6. hakan dedi ki:

    ya bende aynısını yaptım indirdim buradan son sürümü yükledim de ama hala videolar çalışmıo neden acaba

  7. dilek dedi ki:

    bnde flash player yüklü ama ynede hata werio..

  8. soner dedi ki:

    flas player yüklü ama açmıyor ..

  9. sebnem dedi ki:

    flas player yüklü ama videolar açılmıyo…

  10. nuri tekses dedi ki:

    inşallah video’ları seyrederz

  11. warning! dedi ki:

    ya acılmıo ya deli olucam yüklüorum ama calısmıor

  12. ömer dedi ki:

    Adres satırının sonunda kırık kağıt işaretine 1 kez tıklayın (mavi olacaktır) sorun çözülmüştür.

  13. çözdüm dedi ki:

    Eski sürümü kaldırdım, son sörümü yükleim face deki videoları açmaya başladı..

  14. hakan dedi ki:

    ARKADAŞLAR PC YE FORMAT ATTIM ŞİMDE FACEDE 4SHARED VİDEOLARININ HİÇ BİRİ AÇILMIYOR FLASH PALYERDE YÜKLÜ DEFALARCA SİLİP YÜKLEDİM YİNEDE OLMUYOR FORMAT ÇEKTİM YİNE OLMADI HALEN FACEDEN VİDEO İZLEYEMİYORUM LÜTFEN YARDIM EDİN

  15. cafer dedi ki:

    face deki video aygıtları çoğu pc lere uymuyor…. bazılarını açar bazılarını açmaması normal

  16. Emrah dedi ki:

    lutven yaardımcı olunuz vıdyo ızleyemıyorum

  17. alparslan dedi ki:

    budur abi

  18. leyla dedi ki:

    arkadaşlar ya bende nerden açıldığını yani gelen vidyoların nerde olduğunu bilmiyorum ya yardım eden olur inşallah yardımlarınızı bekliyorum lütfen

  19. sevim sarikaya dedi ki:

    videolar çalışmıyo

  20. mahmut dedi ki:

    vidio izliyemiyorum

  21. NabsBoose dedi ki:

    zithromax satın

Latest

Adobe Flash Player Son Sürüm İndir
Turkcell 3G Vınn Kota Sorgulaması
Facebook benim sehrim oyunu
Arşiv Biçimi Tanınmıyor Veya Arşiv Hasarlı Çözümü
Vodafone 3g Modem Kurulumu