Anasayfa Cep Telefonları HaberleriTurkcell 3G Vınn Kota Sorgulaması

Turkcell 3G Vınn Kota Sorgulaması

3g teknolojisini turkiyede yaygınlaşmasını saglayan turkcell şirketinin satışa sunudu vınn modemleri büyük bir hızla satılmaya devam ediyor ve gittikce artıyor 3g modem kullananların sayısı ülkemizde. Beninde gecelerde eniştem almış turkcell vınn modemi bana kurmamı rica etti neyse gittim kurdum. 2 gün sonra bunun kotası vss nasıl ögreniliyor diyince bende hemen kısa bir google araması ile buldum. Bu konuda yapmamız gereken işlem çok basit. Yapmanız gereken ; Vınn modemi taktığınızda Turkcell Connect programınızın Sms bölümüne girin ve yeni SMS tuşuna tıklayın  KALAN MB yazıp 2260‘a gönderirseniz ne kadar kotanızın kaldığını öğrenebilirsiniz. Sunuda unutmayın zaten uyarı olarak veriyor kota güncellemesi 48 saatte bir yapılıyor ona göre kullanınız.

BENZER İÇERİKLER

YORUM YAZ

Bu yazıya 115 yorum yapılmış.

  • Asuman Bulut

    14 Nisan 2012 Tarih: 23:13

    KALAN MB.nin vın ekranımda görünmesini rica ediyorum

  • ahmet eryıldız

    17 Nisan 2012 Tarih: 03:34

    trksel 3g diye aldım sınırsız 59 tl ye edge 2 geliyor ne yapmalıyım + aldığımada çok pişman oldum.

  • BERR

    20 Nisan 2012 Tarih: 04:08

    vin sözleşmem nezaman bitiyor örenmek istiyorum

  • BERRA

    20 Nisan 2012 Tarih: 04:10

    vin sözleşmem nezaman bitiyor örenmek istiyorum
    ilk defa soruyorum

  • Abdullah

    21 Nisan 2012 Tarih: 23:44

    3 ay oldu almış olduğum turksel 3g vınn çekmemektedir. Müşteri hizmetlerine yaptığım şikayetlerden sonuç alamadım. Bedava aylık ücret ödemekteyim. Sorunuma çare bulunmasını rice ederim..

  • demirelmert

    30 Nisan 2012 Tarih: 23:18

    kackotam kaldı bildiriniz lütfen

  • hamza

    28 Temmuz 2012 Tarih: 22:16

    faturasız kamu trkcel vınım var numaram 53048 70201 nezamana kadar yükleme yapmazssam kapama olmaz kolaylıklar diliyorum aydınlatırsanız sevinirim.

  • Vicekonsul

    10 Ağustos 2012 Tarih: 01:21

    Arkdaslar benim anlamadığım bu kotaları nasıl bitiriyosunuz. Bende 4gb kıyak kullanıyorum,şimdiye kdar ne kotayı astım ne de fatura fazla geldi.bu tür mobil bağlantılar video işlek muzik dinlemek indirmek online oyun oynamak icin değil.mailleri okumak haber okumak nette sörf yapmak,net üzerinden dünyadan olandan haberdar olmak vs isler içindir.muzik dinleme oyun oynama video izleme download upload icin TTnet limitsiz almalısınız.

  • cengiz

    07 Kasım 2012 Tarih: 18:25

    vınn 3G fatura

  • sebahatti akyuz

    10 Kasım 2012 Tarih: 16:27

    kotam nekadar kaldı

  • Çareler tükenmez

    10 Kasım 2012 Tarih: 23:19

    Arkadaslar iPad kullananlar herhangi bir telefonu 3 g şimdiniz taksin msj yerine gir oraya şifre yazıp 2222 ye gönderin şifre gelir sonra İnternet’e gir turksel online yaz sonra ilk çıkan site ismine tıkla sayfa açılanda sag üst Köse’de online işlem yazıyor yanında küçük bir ok var tıkla bireysel yazıyor oraya tıkla GSM numara yazıyor 3 g kartı numaranızı girin şifrede TFF dan hani 2222 ye gönderdiniz geldiyse onu girin insanlar yardımcı olur ama bence olur benimkinde oldu şimdi kendi tarifeme girdim yani internette çareler tükenmez:)

  • mustafa kemal yentürk

    25 Ocak 2013 Tarih: 14:30

    ben gerekli ilgiyi göremiyorum wın 3g konusunda bence elemanlarınıza bu konuda eğitim vermelisiniz.gerekli yardımı göremiyorum

  • mustafa kemal yentürk

    25 Ocak 2013 Tarih: 14:35

    wının kotası 0 oldu ben günü gelmeden ek paket alamıyorum oysa ihtiyacım var ek paket almam için bana yardımcı olursanız sevirinim.

  • hatice gunduz

    16 Eylül 2013 Tarih: 14:59