Zynga’nın çıkarmış olduğu çeşitli sosyal ağların dışında, Facebook’da da oynanabilen çeşit türlü tarla ve şehir oyunları falan derken, şimdide bir çok kullanıcının ilgisini kısa zamanda çeken ve Türkçe olan bir oyun çılgınlığı başlamış. Öncelikle adı benim şehrim olan bu oyunu oynamak isterseniz buraya tıklayın. Son zamanlarda tüm facebook oyunlarını bıraktım aslında ama yinede oyuna az göz attım. Diğer oyunların İngilizce olmasından yakınanlar ve Facebook oyunlarına takılıp zaman geçirmeyi sevenler için ideal bir oyun diyebilirim. Oyuna girdiğinizde nasıl oynandığı hakkında pek fazla zorlanmayacağınıza emin olabilirsiniz. Ama ben yinede kısaca bilgi vermek istiyorum.

Oyunun amacı isminden de anlaşıldığı gibi kendi şehrinizi oluşturmak ve şehri büyüterek levelleri atlamak. Bunun için yapmanız gereken jeton kazandıkça market, fabrika, kolej, ev vb. yapıları satın alıp daha fazla jeton kazanmaktır. Oyunda para jeton olarak geçmektedir. Oyuna girdiğinizde yapılması gereken bir çok şeyi, sağ alt kısımdaki menüde bulunan mağaza bölümünden halledebilirsiniz. Oyunda jeton(para) kazanmak için aldığınız evlerin vergisini toplamanız gerekmektedir. Evlerin vergileri ise evler yeşil yandığı zaman toplanmaktadır. Bu arada diğer oyunlardada olduğu gibi hediyeler kazanmak için arkadaşlarınızı komşu olarak eklemeniz gerekmektedir. Ayrıca şehrinize gelen hırsızları yakalayarakda ödül olan jetonları kazanabiliyorsunuz. Bunun için de arkadaşlarınızı komşu olarak eklemeniz gerekmektedir.

Bu oyunun şimdilik bir hilesi yok. Zaman ve jeton kazanma dışında hile yapılacak pek bir durumda yok zaten. Ama ne olursa olsun hile yapmak oyunların tadını kaçırır. İyi oyunlar.

Kaynak:

42 YORUMLAR

  1. Aslında bir hilesi var ama level atlamak için.Sürekli olarak yedek pil alıp satarsanız tanesi +150 deneyim puanı veriyor.Fiyatı ise sadece 500 jeton ve sattığınız takdirde de 100 jetonunuzu geri veriyor.Yani net olarak 400 jetona geliyor.Kısacası 400 jeton = +150 deneyim puanı.İyi eğlenceler.

  2. benim şehri komşu olmak isteyen herkes ekleyebilir..hediyeler göndermek kaydıyla..

  3. Hile sölesin biri plz.Çok ihtiyacım war.9Lvim Apartam Mavi iki katlı ev normal ev geniş ev ağaçlar falan filanlar war sadece şu an kullandığım en değerli şeyler sadece Banka ve Apartman.

  4. arkadaşlar ben 11 levelime itfaye binası ve kolej satın aldım 2 tane itfaye erim var yangın çıkarsa itfayecileri nasıl çalıstırırım..

  5. simdi ilk olarak bi klavye ve mause hareketlerini kaydeden bi program bulun sonra sehrinizi açın programı çalıstırın ucuz olan ev otobüs durağı Vs.. seyler alıp satın ve programı kurun birdahakileri program yapsın 😀 (ben bu yolla 4 günde 30 lvl oldum)

  6. beyler süper hileler bilorum şuan 102 lv oldum şehrimde okadar çok şey varki toplamakta zorluk çekiorum adeta 🙂 ama bu hileyi bulmakta zorlandıgım için k.b her önüme gelen veremem !!

  7. ben 100 levelim 69 gökdelenim var.1000 tane bankam var. ben 9 hile biliyorum onu için 100 levelim
    ve zenginim 98 kere şehrimi byürrüm

  8. arkiler ben 105 lewelim 68 kere büyüttüm yerimi 11 tane bankam ve 102 göktelen var bende hileyi 5 tl karılığında satıyom TLF:0542 369 45 42

  9. kloj alın öğrencileri biçin sonra itfayeden öğrencileri işe al deyin 5 tane öğrenci olunca yanan eve tıklatın x basın o söner.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here