Tekno haber en yeni teknolojik ürünler, duyurular,incelemeler,mobil uygulamalar ve ipuçları en güncel teknoloji haber sitesinde.
40 Yorumlar
  1. vdt diyor

    hepsini tek tek denedim olmuyor.

  2. serhat diyor

    gösterdğin hareketler yön tuşlarıyla nasıl

  3. seçkin diyor

    [email protected] bu msn ekleyin kapışalım

  4. seçkin diyor

    tek adamla bütün takım nasıl çalımlanıyo pes2010 da olmuyo demeyin oluyo arkadaş bana 7 tane attı

  5. dost diyor

    arkadaşlar hiç bri olmuyor bende denedim ama kendim bişey buldum bir yön tuşuna bas sonra lb nin altında bir tuş var ona durmadan bas bacak arasından geçer (kol için geçerli)

  6. Kardess diyor

    ya arkadaslar bazıları oluyoda sanırım eksık gostermıs bazılarını..

  7. lanoliiy diyor

    arkadaşlar her futbolcuyla olmuyor ibrahimoviçle bide ronaldoyla deneyin

  8. FiKRi diyor

    Evet Bazı HaraketleR Olmuo Olanlarıda Zar Zor Oluyo Daha Ayrıntılı Yapabilirdin Ama Yinede Güzel PaylaşıM

  9. Saol +rep verdim diyor

    Kardeş saol hepsini kol la yapa bilyorum arda turan la herkezi öle geçiyorum..:

  10. yardımmmmmmm diyor

    klavyede yangi tuşlarla yapılıyo

  11. mehmet diyor

    arkadaşlar ben mehmet pes 2010 da çalım tuşunu buldum tuş:[C] tuşu hızlı giderken yarıyor isterseiz deneyin

  12. oguzhan diyor

    alayına gider gelin kapışalım…o hareketlerin hepsini kolaylıkla yapıorum zatenn kralını tanımam pes10 da..

  13. Şakir Makir diyor

    ben hepsini denedim oluyo şov çekiyrm

  14. pesci diyor

    benim yaptıkları bunlara bin basar sizin hareketleri 8 yaşındaki kardeşim bile yapıyo naaaabbbeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr

  15. dsafds diyor

    klavye ile nasıl yapılıo

  16. ? diyor

    hiçbirini yapamadım

  17. Elif diyor

    ben oynuyorum ama her oyuncuyla oluyo

  18. salih diyor

    bunlar bebek işi gelin size ronaldinhonun aldatma hareketini yapam ezikler

  19. fırat diyor

    hepsine basıyorum sallıyorum oluyo sırayla yapıyorum olmuyo

  20. deniz diyor

    söle lan o zaman salih

  21. nusret mehmet diyor

    arkadaşlar iki kere sağ tuşuna basın ama klavyede o zaman şık hareket yapıyo

  22. ramil diyor

    pes 2010 da hareketler diyorum iyice bakin ok klavislerinden istediyinizi iki kere basin guzel haraket yapicak,q harfi.c harfi
    yukari ok klavisle sag ok klavisini bassaniz guzel haraket yapicak,arka ok klavisi ile yukari ok klavisini bassaniz yine guzel haraket yapicak.neyse bu kadari yeter sagolun.Ramil Azizli Bakuden.

  23. furkaN diyor

    ya sürekli q ya basın ronaldonun hareketini yapııyo

  24. halo diyor

    bu oyunun en iyisiyim

  25. yusuf diyor

    yav siz ne kadar eziksiniz ben bunları iki katdaha güzel yapıyorum

  26. kemal diyor

    bende pes 2010 demo var. ben pes 2010 u indirdiğim için oradaki yazıları açamıyorum.yani orada sampiyonluk maçı yazıyo ama ben onu seçemiyorum.

  27. suskun48 diyor

    nasıl olacak kapışma bilen warmi

  28. ibo diyor

    ben mesala bana göre bu hareketlar bebek işi ben asıl maçta adamın çer çakıp yere yapıştırım ssikyom nabeeeeeeeeeeeeer pornacı gençlik

  29. mehmet diyor

    asıl g tuşuna basıp ters atlat

  30. enes diyor

    Ya arkadaşlar c harfine basılı tutun ardından ^^sağ ok tuşu^^ ve ^^yukarı ok tuşu^^ na basın şık hareket yapacaktır yani ^^bacak arası^^ çalımı diğer hareketler ise c harfine basılı tutun ve ok tuşlarına basın bunları antremanda deneyin sonra maçta yaparsınız. Kolay gelsin

  31. asfa diyor

    o senin mallğın

  32. ertu diyor

    yaw ben bu oyunun en iyisiyim ve bu hareketler bebek oyun cağı 😀 😀 😀

  33. ertu diyor

    BU OYUNU EN MANYAK BEN OYNRM KİMSE KNŞMYCK 😀 😀 😀

  34. ertu diyor

    😛

  35. recep diyor

    yön tuşlarıyla oluo yön tuşlarına çift basın durmadan yapıo

  36. YASİN KAFA diyor

    :p :d BUNU KURAMAYAN VARMI BEYLER :d :d

  37. hüseyin kutlu diyor

    hileleri görmek istiyorum

  38. muhammet ali şerefli diyor

    iyi hareket çaylarrrrrrrrrrrrrrrr

  39. ranbo diyor

    sahte olmadıgı nekesin !!!

  40. Aslan kral diyor

    Hacı öncelikle c ye basın ardından sol fare tuşuna basın müthiş hareket çekio mesela ben barselonayı hep o hareketi kullandım yendim hemde dünya kılası olarak

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

porno izle ücretsiz porno porno izle